Home » , , , » Bu Kız Beni Aşar (Türkçe Dublaj)

Bu Kız Beni Aşar (Türkçe Dublaj)



Filmin Konusu: Sıradan bir genç olan Joe hayallerindeki kadınla tanışır mükemmel Molly ile... Joe ilk andan itibaren onun kendisi için fazla olduğunu düşünmüştür. Oysa şans bu sefer onun tarafındadır eğlenceli akıllı ve canayakın ve çok güzel bir kız olan Molly kendisini istemektedir.Özgüven problemleri bir anda patlayan Joe`ya ne arkadaşları ne de ailesi yardımcı olabilir. Bu ilişkinin nasıl yüreyeceğini kendisi bulmak zorundadır.

Oyuncular: Jay Baruchel, Alice Eve,T.J. Miller, Mike Vogel, Nate Torrence  


Etiketleri: Bu Kız Beni Aşar Bedava izle, Bu Kız Beni Aşar direk izle, Bu Kız Beni Aşar Film seyret, Bu Kız Beni Aşar filmi full izle, Bu Kız Beni Aşar Full HD izle, Bu Kız Beni Aşar izle, Bu Kız Beni Aşar izlesene, Bu Kız Beni Aşar Online izle,  Bu Kız Beni Aşar Türkçe Dublaj izle 

0 yorum:

Yorum Gönder

https://www.kadinlartr.com

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

 
Copyright © 2014 filmfullizlenir
Blogger Templates